עמוד:95

כשסיימו הילדים לעצב את המסך הראשון הפניתי אותם לעבוד על המסך השני ( סיבוך העלילה . ( הזכרנו יחד את הפעולות שמבצעים : פותחים מסך חדש . בוחרים אילו מילים יופיעו במסך . בוחרים רקע וגופנים מתאימים ומעצבים את המסך בעזרת ה- . Power Point בניית העלילה iw הסיפור ( בתדר הביתה ) ביקשתי מהילדים לפתוח את הספר , קראנו שוב את הפתיחה לסיפור מים" ) , אש ( " ... ואת הסיבוך שלו יום" ) אחד , ( " ... והמשכנו לקרוא את עלילת הסיפור . קראתי לפניהם בקול שלוש חוליות של העלילה ( עד היעלמות המים . ( שוחחנו על ההתרחשות המתוארת בכל חולייה , גילינו את הקשר בין חולייה לחוליית ( האריה מומת ע " י הנחש / הנחש מומת ע " י האש / האש "מומתת " ע " י המים / המים "מומתים " ע " י עצמם . ( נזכרנו בסיפור חד-גדיא מתוך ההגדה של פסח , שהעלילה שלו דומה . דיברנו על כך שכל חולייה בעלילה מתחילה במזימה ובהסתה של האיש הרע . ראינו שבכל חולייה האיש הרע מצליח במשימתו . החלטנו שכל חולייה בעלילה תהיה מיוצגת במצגת במסך אחד .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר