עמוד:91

לקראת סוף השיעור אמרתי להם שבשיעור הבא ניפרד מהסיפור ומהפנטומימה . ביקשתי מכל אחד לבחור סצינה ולהכין אותה להצגה בפנטומימה לפני חברי הכיתה . פרידה מהסיפור הבאנו לכיתה צבעי איפור וגם כמה אביזרים ( מקלות הליכה , שקים ותיקים , כובעים ועוד . ( כל ילד הכריז איזה קטע בחר להציג , והגענו למסקנה שבוודאי יהיו דברים דומים בהצגות שנראה ( דברים שכתובים בסיפור , ( אבל יהיו גם דברים שונים מהצגה להצגה ( הדברים שהוספנו . ( הנחתי טייפ ובתוכו הקלטת של הסיפור . השמעתי את הקטע הראשון ( הקטע שמתרחש בדרך , ( וכשעצרתי את הקלטת , ניגשו הילדים שהתכוננו על קטע זה והציגו אותו זה אחר זה . ההנאה של כולנו הייתה גדולה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר