עמוד:78

פרידה מהסיפור יצאנו אל המרחב שבין שתי הכיתות . ישבנו כולנו על הרצפה מול התפאורה . התלבטנו אם להציג את ההתרחשויות על פי סדר הופעתן בסיפור , או שכל קבוצה תציג את ה"הצגונת " שהכינה ללא קשר לסדר התרחשותן בסיפור . לאחר דיון קצר החליטו התלמידים שלא חובה לשמור על סדר העלילה . חברי כל קבוצה ניגשו אל הבמה , נעמדו ליד חלק התפאורה שבתוכו מתרחשת הסצינה שהם בחרו להציג , כל ילד לקח בידו את המטריה המתאימה , והם הציגו את הקטע הקצר שהכינו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר