עמוד:75

ביקשתי מהם להביא לשיעור הבא חומרים להכנת התלבושות . עוררתי אצלם את השאלה איך נכין את התלבושות כדי שילדים שונים יוכלו ללבוש אותן , באיזו מידה נכין אותן . בשלב מסוים של הדיון העליתי את האפשרות שנכין לכל משתתף אביזר מייצג במקום תלבושת שלמה . הפתרון הזה נראה לילדים פתרון טוב ומעניין . התלבטנו איזה אביזר להתאים לכל דמות . לבסוף החלטנו על אביזר אחיד לכל הדמויות כולם יחזיקו מטריה , אבל על כל מטריה נוסיף פריטים מיוחדים לאחת הדמויות . יש להניח שהבחירה במטריה הושפעה לא מעט מהעובדה שלמדנו את הסיפור בחורף , ו הנגישות ( האסוציאטיבי ת והממשית ) למטריות הייתה גדולה . זה התקשר לנו באופן אסוציאטיבי לשמשיות של בני העדה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר