עמוד:67

שוחחנו על רמזים לעוד אביזרים שמסתתרים , למשל : הקופות נבהלו מאוד ומיהרו לקצוץ את זנבן - במה הן עשו זאת ? או כל הפעלים שמציינים קשירה והתרה רומזים על חבל , או אולי על חוט או ענף ? הוספנו לרשימה את האביזרים שמצאנו . התבוננו ברשימת המילים שלנו ( מקומות ואביזרים , ( וקבענו שעלילת הסיפור מתרחשת בשני מקומות עיקריים : ביער ובארמון . אמרנו שיש גם רמזים להתרחשויות בכפר . על מנת לבחון את קביעתנו , חזרו הילדים לסיפור המודפס ( והמסומן ) שבידיהם . כל ילד החזיק בידיו שלושה צבעים : צבע אחד לכפר , צבע אחד ליער , וצבע אחד לארמון . הילדים קראו בקול את הסיפור . אחרי כל פיסקה עצרנו והחלטנו יחד באיזה צבע להקיף את הפיסקה . הילדים העירו שחלק מהסיפור מתרחש בתוך הארמון , וחלק אחר מתרחש מחוץ לארמון . הסתכלנו על הדפים המסומנים ועל הרשימה שעשינו , ומיינו את פריטי התפאורה שרשמנו :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר