עמוד:63

פרידה מה 13 ' 0 ר הכרזנן על יןם להגשת המונולוגים . לקראת אותו יום הנחתי בפינת הכיתה סל גדול וביקשתי מהילדים להכניס לתוכו אביזרים שיוכלו לשרת את "הדמויות " בזמן נשיאת הנאומים . אל תוך הסל הגיעו פריטים שונים : משקפיים , מקטרות , מקלות , צעיפים , עניבות , פאות , סרטים , מעילים , נעליים , תיקים , כובעים ועוד . את מפגש הפרידה חילקנו לשניים : חלק ראשון : התכוננות . הילדים בחרו אביזרים שישימו על עצמם בזמן נשיאת המונולוג , ועשו חזרות אחרונות . חלק שני : הופעה . ישבנו בחצי גורן בשתי שורות . הגדרנו את גבולות ה " במה , " וכל ילד נעמד על ה " במה " והגיש את המונולוג שבחר . וכך שמענו וראינו פרשנויות שונות לדמותם של האריה , הטוטית והצבוע . בכל פרשנות אמרה הדמות מילים אחרות ודיברה בטון אחר ובקצב אחר . הפרשנות השונה של הדמויות באה לביטוי גם באביזרים שהיא לבשה או החזיקה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר