עמוד:40

n"J 1 n naa המצ 4 ת הילדים ישבו מול המחשבים והמשיכו בבניית המסכים ( השקפים ) של המצגת . הם שיתפו זה את זה במחשבות וברעיונות . מדי פעם עצרתי את מהלך העבודה וביקשתי מהם לספר על תהליך העבודה , להדגים התלבטויות והחלטות , לבקש עזרה לקשיים טכניים או רעיוניים , וכו י . הנה כמה התלבטויות שהוצגו : ? האם כדאי שהשועל יהיה בכל המסכים אף על פי שאינו מוזכר תמיד בטקסט ? האם נכון להציג אותו גלוי או מוסתר ? ?• האם לתת לשור השחור צורה וגודל שונים משל השוורים האחרים בשל מקומו בסיפור ? ? ? ? האם להציג את גן-החיות שהם החליטו לעזוב , ואיך להציג אותו ? * % * איך נראה ה"מקום הטוב " כשהם מצאו אותו , איך הוא נראה במהלך הסיפור , ואיך הוא נראה בסוף הסיפור ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר