עמוד:36

אמרתי להם שאני אקרא שוב את הסיפור בקול רם , הם יעצמו את העיניים וידמיינו לעצמם שהם רואים סרט . הקול שלי יהיה הקולות ש " נשמעים" בסרט , ואת התמונות שרואים בסרט הם " יציירו " לעצמם בראש . אחרי שסיימתי לקרוא את הסיפור ביקשתי מהם לתאר לחברים בכיתה את התמונות שעלו בראשם . אלה היו כמה מן התמתות שהילדים ציירו : האריה מתנפל על השוורים כדי לטרוף אותם , והשוורים נלחמים בו מכל צד . השועל שוכב מאחורי עץ רחב ואוכל בתיאבון . השוורים מסתובבים במקום שלהם , לפעמים הם עוצרים ואוכלים עשב , השועל מתקרב אליהם ומדבר אתם . לילה , הכל שחור , האריה מתקרב אל השוורים , כמעט ולא רואים אותו . השור השחור בורח , האריה רודף אחריו , תופש אותו וטורף אותו . השוורים עוזבים את גן-החיות . הם הולכים שמחים זה אחרי זה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר