עמוד:33

הטמדה ס 31 ית nunUJin iW ופרידה מהסיפור העמדת התערוכה נעשתה תוך כדי קריאת הסיפור . עם סיום קריאת הסיפור התערוכה ה " תה כמעט מוכנה - החלטנו שהתערוכה תהייה מוצגת במשך שבועיים ושנשלח הזמנות למנהלת , לצוות המורים ולחברים מכיתות אחרות , כדי להזמין אותם לבקר בתערוכה בהפסקות . ניהלנו שיחה בכיתה על המלל שילווה את התערוכה . החלטנו שליד כל מוצג תהיה כתובית ( שיכולה להיות ציטוט מהסיפור או משפט שינוסח ע " י יוצר המוצג . ( נתנו כותרת לכל חלק בתערוכה על פי מקום ההתרחשות של הסצינות שמוצגות בו ( בחלקת השדה , בבית האריה וביער . ( לבסוף בחרנו כותרת לתערוכה כולה : בעקבות הסיפור "הסנאי והאריה . " חילקתי את כל תלמידי הכיתה לקבוצות . כל קבוצה קיבלה משימה : הכנת כתובית או כתיבת מכתב הזמנה . הכנו את הכתוביות והכותרות ושמנו אותן במקום המתאים , כתבנו מכתבי הזמנה וחילקנו אותם בין הנמענים . שמחנו מאוד לארח בכיתתנו את המבקרים בתערוכה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר