עמוד:18

הקןף והלביאה טיבוד למוחה בחרתי לעסוק עם תלמידי ( כיתה ה ) בעיבוד הסיפור למחזה משני טעמים עיקריים : ? כדי להפוך את הסיפור למחזה יצטרכו הילדים "לחפש בנרות " את כל הדברים שאומרים ( או שיכולים לומר ) משתתפי הסיפור ואת כל הפעולות שלהם . משימה זו תשלח אותם לקרוא את הסיפור שוב ושוב . ? כדי להפוך את הסיפור למחזה יצטרכו הילדים להוסיף לסיפור תוארי פועל שנחוצים למחזה ולא הכרחיים בסיפור . לשם כך יהיה עליהם לשאול את עצמם פעמים רבות שאלות שיובילו להמצאה ולהתאמה של תוארי הפועל : איב הדמות אומרת או עושה משהו ( בעדינות , בקול רם ?( .....

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר