עמוד:18

א , סוגי הפעילויות חלק מך הפעילויות מכוונות להבנת הנקרא , והמורה יכול להחליט עד כמה הן רלוונטיות לכיתתו . לדוגמה : א ?" P > JM jt > ' «/ 5 " *& חלק מהפעילויות מכוונות את התלמידים לניתוח תמונה או מפה . / חלק מהפעילויות כוללות ניסוי והסקת מסקנות . כמו הפעילות הבאה pbr \ מהפעילויות נועדו לבנייה של דגמים והמחשה של תופעות . חלק מהפעילויות מכוונות את התלמידים לחקר בסביבתם הקרובה . חוברת הפעילויות אל הספר נלווית חוברת פעילויות מתכלה , וכה מאגר פעילויות מגוון י פעילויות פשוטות יחסית המבוססות על הפקת מידע בסיסי מן הטקסט ומן החומר הגרפי , ופעילויות מורכבות יותר המצריכות חשיבה מופשטת - ניתוח , פירוש וכדומה . יש פעילויות שביצוען דורש זמן מצומצם , ואחרות מקיפות יותר ודרוש זמן רב לביצוען . יש פעילויות המתאימות לעבודה עצמית , ויש המיועדות לעבודת צוות או לעבודה במליאת הכיתה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר