עמוד:

. 3 הצעה לדגמי הוראה / למידה בעמודים הבאים מוצגים שני דגמי הוראה / למידה לעבודה בכיתה ההטרוגנית – דגמים המתאימים לתכנית זאת בפרט , ולהוראת הגיאוגרפיה ומקצועות לימוד אחרים בכלל . שני הדגמים מז מנים התייחסות לתלמידים השונים , מאפש רים גיוון של דרכי ההוראה , ויוצרים סביבה לימודית גמישה . ההבדל המרכזי ביניהם הוא שהדגם האחד מתאים לכיתות הלומדות ביחידות זמן מוגדרות ( בדרך-כלל 2 שעות שבועיות , ( ואילו הדגם השני מתאים לכיתות העובדות לפי תכנון זמן גמיש ( כמו הכיתות העובדות במסגרת ההוראה המותאמת ) . הדגם הראשון יוצג בעזרת תרשים . בהצגת הדגם השני – המסתמך על אותו תרשים – יוסברו רק הדומה לדגם הראשון והשונה ממנו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר