עמוד:1

תוכן עניינים . 1 רציונל הפיתוח ותיאור התוכנית .................................................................... עמ ' 2 2 . פירוט המרכיבים הדידקטי ים והמאפיינים המיוחדים לספר הלימוד .................. עמ ' 6 3 . פירוט תוכן הספר ....................................................................................... עמ ' 13 4 . דילמות חינוכיות בעידן הגלובלי , פרופ ' יוסף שלהב ........................................ עמ ' 16 5 . חקרי מקרה להדגמה של נושאים שונים ........................................................ עמ ' 26 6 . מקורות מידע ............................................................................................ עמ ' 36 שנת הלימודים תשע " א , 2010 משרד החינוך - המזכירות הפדגוגית האגף לתכנון ולפיתוח תכ " ל וה פיקוח על הוראת הגאוגרפיה מטח המרכז לטכנולוגיה חינוכית האדם במרחב החברתי- תרבותי מדריך למורה כתיבה : צביה פיין , אופירה גל , בילי סביר , מאירה שגב , איריס שילוני , עופר פריאל

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר