עמוד:ב38

העניין שבמגוון כפי שכבר אמרנו , לכל אחד יש שבת משלו – המשפחה של דודי הולכת לבית הכנסת לקבלת שבת , במשפחה של ענת אוכלים ג'חנון בשבת בבוקר , יואב יוצא לטייל עם חברים , דנה מנצלת את הזמן כדי לקרוא את הספר האחרון בסדרה האהובה עליה , עידן לוקח את הזמן כדי לכתוב לדוד שלו שנמצא בשליחות בחו"ל – לכל אחד השבת שלו . ביחידה זו נלמד על השבתות שלנו – כיצד אנו בוחרים לציין את השבת ? מה עושים החברים שלנו ? ואיך נראית השבת של יהודים שאינם גרים בישראל ? מה אתה עושה כשאתה קם בשבת בבוקר ? . 1 כל אחד יבחר אדם משמעותי בחייו , שאותו הוא רוצה לראיין בנוגע לשבת . מטרת הראיון היא לנסות ללמוד על שבתות של אנשים אחרים ושל קהילות אחרות . . 2 אנו מציעים רשימה של שאלות , ומבקשים מכם שתוסיפו לפחות עוד שלוש שאלות שחשוב לכם לשאול את האיש אשר בחרתם . . 3 בתום הראיון כתבו בפסקה אחת רעיון , אמירה או רושם שזכור לכם במיוחד מהראיון . את הפסקה הזו תחלקו עם יתר התלמידים בכיתה . שאלות בעקבות הראיון : . 1 היו תשובות שהפתיעו אתכם ? . 2 האם הזדהיתם עם כל הדברים ששמעתם , או שהיו דברים שהתנגדתם להם ? . 3 הייתם רוצים לשנות משהו בשבת שלכם בעקבות הראיון ?

עמותת חינוך ישראלי ע"ר


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר