עמוד:17

אסתר – שיר 4 כשאנחנו מתבוננים בשיר לצורך ניתוחו הספרותי – ובמקרה זה בשיר ילדים - נבדוק קודם כל את המסגרות התחביריות של המשפטים . במיוחד חשובה מידת אורכו של המשפט המסתיים בנקודה , וכמה טורי שיר הוא חופף . ככל שהמשפט קצר יותר ומספר המשפטים גדול יותר – הטקסט ריגושי יותר . חילופי משפטים קצרים וארוכים אף הם סימן לריגושיות . ( מירי ברוך ומאיה פרוכטמן 1983 , ' לכל שיר יש שם , ' הוצאת פפירוס . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר