עמוד:47

38 . מחלקים לסגנות אחרי שהוחלט על איזה סיפור עובדת כל שלשת תלמידים ( סעיף , ( 20 יש לחלק את הסיפור לעשר עד שתים עשרה סצנות . כל סצנה היא שלב בהתפתחות הסיפור . בסצנה יכולה להיות עלילה של ממש ואז קורים דברים , או שלא קורה בה שום דבר חיצוני , אבל יש בה התפתחות פנימית של הגיבורים ( הבנה , החלטות וכן הלאה . ( סדר הסצנות צריך לכלול בין השאר : סצנת פתיחה , שתיים - שלוש סצנות מפנה , סצנת משבר או שיא הסרט וסצנת סיום . יש לתאר כל סצנה כשלב בסיפור . התיאור צריך לכלול , בשפה סיפורית , מה עושות הדמויות בסרט , מה קורה , על מה האנשים מדברים , ומה הן המסקנות , ההחלטות או התוצאות של המצב המסוים . יונה : / a / אני לא עושה התחרות בכאבים עם אף אחד . אם רק הייתי יכולה לומר , מה זה שהילד שלך פתאום הולך ... כשהייתם קטנים , אתה ויזהר , תמיד רציתם , שהכול יהיה דומה : בגדים , מחברות ... אני , לא ... אני רציתי שונה . רציתי , שתגדלו , כל אחד לעצמו ... כל כך מתגעגעת אליו ... ( בוכה . שי ש 0 יד על כתפה , בחיבוק ) יונה : צריך לבוא יותר הביתה ... שי : כן ... יונה : נלך , הא ... כמעט בוקר ... נסו לדמיין את הסצנה הקודמת ואת הסצנה הבאה בתסריס ותארו אותן .

נטע-מטח


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר