עמוד:27

20 . בוחרים סיפור DH'D 7 nn בכיתה עובדים בשלשות . כל תלמיד מראיין קרובי משפחה ושומע מהם על רגעים דרמס"ם או חשובים בחייהם , רגעים שהשפיעו על כל המשפחה . כל אחד מחברי השלשה בוחר סיפור אחד , שעשוי להיות סיפור מעניין לתסריס של סרס בן עשרים דקות , ומביא אותו לפגישת התסריט הראשונה . כל אחד בקבוצה מספר את הסיפור המשפחתי המעניין שלו , ואז מחליטים מה יהיה הסיפור של סרט הקבוצה . אם רוצים , אפשר לחבר שניים - שלושה סיפורים . לאחר שמחליטים על הסיפור , כותבים אותו יחד באורך של חצי עמוד עד עמוד שלם . כותבים את העלילה לפי סדר הזמנים , מבלי להרחיב בתיאור הדמויות והמקומות . בשני צעדים מהירים מתקדמת נועה , והוספת ממנה את היומן . היא נראית מבוהלת . היא מדברת מהר , בהתרגשות . נועה : מה את נוגעת בדברים שלי ? אימא , זו סתם נבזות ... זה לא שייך ללימודים . ברוניה : נועה ' לה , אל תתחצפי בבקשה . אם לא צריך לנגוע , אז אני לא אגע . אבל זו לא סיבה להתחצף . מה קרה שחזרת ? נגמר היום ערב שישי מוקדם ? אבא במסבח . לכי תגידי גם לו שלום . הוא שומע רדיו . נועה מתעלמת ממנה ופונה להיכנס לחררה . ברוניה הולכת אחריה . נועה מדפדפת ביומן , וכנראה שמתחילה לחשוד , שאולי אימה הספיקה לקרוא משהו מהיומן . ברוניה : ( ההגנה הסובר , ביותר היא ההתקפה ) בואי נועה ' לה , אבא ואני רוצים לדבר איתך . אנחנו רוצים ביחד לראות בקשר לבית הספר . שלוש בחינות בקיץ זה לא קץ העולם , אבל זה אות אזהרה ... TT בואי בואי . לא בכל יום יש לאבא הזדמנות לדבר גם הוא איתך . : - י נועה : ( שחשבה כל הזמן על היומן , ונבהלה באמת ) זה יומן פרסי שלי , הבנת ? ברוניה : ( בחומרה ) נועה , תביני , שאני מחפשת דרך לעזור לך . אני יכולה להזמין את המורה . יש לי קשרים ... הרבה תלוי בך , אם תגלי רצון סוב ... נועה : ( כמעט צועקת ) זה רק נבזות לחפש סודות של מישהו אחר . ברוניה : נועה , את בחורה עם יכולת ... ( 1 | עבדו בזוגות וךמ"נו , שאתם מרחיבים את הסצנה הזאת לסרט קצר של חמש דקות . כתבו את התקציר של הסרט , שדמיינתם .

נטע-מטח


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר