עמוד:9

. 3 . 4 למורה : - . 3 הילדים יזהו את כל האותיות ס הקטנות , יסמנו אותן בצבע ויקבלו ס גדולה . - פעילות בעל פה : המורה תאמר : סמך קטנה והילדים יצביעו על ס קטנה ; המורה תאמר : סמך גדולה והילדים יצביעו על ה ס הגדולה . - . 4 הילדים יזהו את האותיות ס בין האותיות שבחמור ויקיפו אותן במעגל בצבע . - הילדים יספרו כמה ס יש בחמור וישלימו את המספר המתאים במשפט . הרחבה : המורה תאמר שם של אות ; אם זאת ס , הילדים יצביעו על האות ס שבעמוד זה ; אם זאת אות אחרת , הילדים ישלבו ידיים . משחק קלפים : "מי לוקח " ? המורה תכין 22 קלפים של אותיות ה א"ב ועוד 5 קלפים של אותיות ס ; כל זוג ילדים יקבל חבילת קלפים ויחלק אותה לשניים ; כל אחד יהפוך את הקלף העליון מתוך החבילה שלו , ומי שקיבל ס - יזכה בקלף של חברו ; אם שני בני הזוג קיבלו אותיות אחרות שאינן ס - כל אחד מהם יניח את הקלף שהפך בתחתית החבילה שלו ; אם שניהם קיבלו את האות ס - מי שיגיד ראשון סמך יזכה בקלף של חברו ; מי שיצבור יותר קלפים - הוא המנצח .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

המרכז לחינוך יהודי ע"ש מלטון, האוניברסיטה העברית בירושלים ע"ר


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר