עמוד:29

עניינים לשוניים יש / אין ל ... נהווה בניין הפעיל גזרת השלמים , זמן הווה ושם הפועל עם סיום היחידה התלמידים יהיו מסוגלים : לספר ולכתוב על בני המשפחה שלהם ושל אחרים , לספר ולכתוב על אוסף שלהם , או של מישהו שהם מכירים , לקרוא ולדון בכתב ובעל פה על הסיבות לאספנות . Upon completion of the unit students will be able to : tell and write about their own and other people's family members ; tell and write about a collection they or someone they know has ; read about and discuss orally and in writing the reasons for collecting . תוכן עניינים . 1 היומן של נטע קטע קריאה . 2 יש ל ,... אין ל ... הדגמה לשונית , תרגיל . 3 ירון שואל ועומרי מספר תרגיל . 4 סיפורים קטנים על משפחות גדולות שיחות , תרגיל . 5 עץ משפחה תרגיל . 6 המשפחה שלי תרגיל הבעה נעל פה . 7 המחברת לעברית של אילן הרהורים על השפה העברית . 8 מדברי רבי נחמן מברסלב קטע קריאה . 9 מה הבעיה ? שיחה קצרה . 10 ארץ טרופית יפה - ג ' ורג ' י בן , תרגום : אהוד מנור שיר זמר . 11 מי הולך לסרט ? שיחות . 12 מה לבקש ? סיפור עם . 13 עץ כירושלים - שלומית כהן-אסיף שיר ספר . 14 בניין הפעיל , גזרת השלמים , זמן הווה ושם הפועל הדגמה לשונית . 1 5 הוא מסביר לנו איך להסביר שיחות , תרגיל השלמה in 13 קטע קריאה . 1 7 אוספים באינטרנט תרגיל . 18 יש לי אוסף קטע קריאה . 19 יש לי מילים - אריאל זילבר ש ר זמר . 20 אלכסנדר-סשה אבלץ , קר וו ת שמונה קטע קריאה . 21 עוד על ... קטעי קר ו אה

נטע-מטח


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר