עמוד:14

במליאה משוחחים : מה ארגנו בתרשים ? על פי מה החלטנו היכן לכתוב את פרטי המידע ? במה שונה התרשים מן הטקסט ? האם הוא עוזר להבין את המידע הנמצא בפיסקה ? קוראים את השאלה הנמצאת בשורה האחרונה של הפיסקה הראשונה : " כיצד מותאמים כל בעלי החיים לסביבתם , כך שיהיו מסוגלים להשיג את צורכי הקיום שלהם "? שואלים : האם התשובה לשאלה כתובה בפיסקה שקראנו ? משערים מהי התשובה . כל תלמיד או כל זוג תלמידים כותבים את ההשערה במחברת . מפנים את התלמידים לחלק הבא של הטקסט : " בעלי חיים מותאמים לסביבה , " כדי לאמת את ההשערה שלהם .

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר