עמוד:16

במליאה קוראים יחד את פסוק י " ב ושואלים : איך נדע למי הכוונה במילה אליו ? ( חוזרים אל הפסוק הקודם ( . קוראים את פסוק י " ג ושואלים : למי מכוונת המילה אליו בפסוק זה ? ( מלאך ה' המופיע בפסוק הקודם ( . התלמידים מעתיקים את פסוק י " ד ") ויפן אליו ה' ויאמר לך בכוחך זה , (" ... מסמנים את המילה אליו בפסוק וכותבים למי המילה מתייחסת . נערכים לקריאה קולית של הדיאלוג בין גדעון למלאך יחד עם " תרגום " שלו לשפת ימינו : . 1 מחלקים את הטקסט לפי הדוברים . . 2 מנסחים יחד כל משפט כפי שהיה נאמר בלשון ימינו . . 3 מתנסים בקריאה קולית - משפט שנאמר ע " י המלאך , אחריו " הצל " שלו שמדבר בלשון ימינו , אח " כ משפט של גדעון , " הצל " שלו בלשון ימינו , וכך עד סוף הדיאלוג ( פסוק כ " ג ;( או קוראים בשני זוגות - זוג אחד מקראי וזוג אחד יומיומי .

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר