עמוד:4

יעדי החינוך הלשוני הבאים לידי ביטוי ביחידה זו : קריאה של יצירות והאזנה להן לשם הנאה . זיהוי המאפיינים הליריים הבולטים ביצירה ( מטפורה , השהיה , חזרות , חריזה , מצלול , ( וקישור בין המאפיינים לבין משמעות השיר . הבחנה בשימוש ייחודי במילים ובצירופי מילים בשירה . הרחבת משמעותה של היצירה על ידי קישור היצירה לעולמם של הקוראים ועל ידי קישור בין יצירות שונות על פי יוצרים , נושאים וסוגות . שיתוף אחרים בהתרשמויות בעקבות הקריאה . התנסות בקריאה פרשנית של טקסט אמנותי מנוקד .

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר