עמוד:39

35 בכל סעיף נתונה פונקציה ריבועית . סרטטו סקיצה של הפרבולה . כתבו מאפיינים רבים ככל האפשר של הפרבולה . לכל ביטוי כתבו שתי צורות ביטוי נוספות ) מכפלה וקדקודית , ) אם אפשר . אם אי–אפשר , הסבירו מדוע . | m ( x ) = 5 x - 15 x + 1 ג | k ( x ) = -3 x - 6 x + 9 א | p ( x ) = -2 x - 16 x - 4 ד | l ( x ) = -x + 4 x - 5 ב 36 בכל סעיף כתבו את הפונקציה הנתונה בשתי צורות נוספות . אם אי–אפשר , הסבירו מדוע . | h ( x ) = -3 x + 3 x + 6 ג | f ( x ) = 5 ( x + 1 ) - 5 א | j ( x ) = 0 . 5 x + 2 x + 5 ד | g ( x ) = -0 . 5 ( x - 2 )( x + 6 ) ב 37 השלימו את מאפייני הפרבולה שאפשר לזהות ישירות לפי הביטוי .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר