עמוד:141

שאלה 3 . 19 הוסיפו לאתר המשחק ' נחש מה יצא לי ' את שמו של המשתמש ואת התוצאה שלו במשחק לאחר שניחש נכונה את כמות המספרים הגדולה ביותר . שמרו בעצם application את שמו של המשתמש שהשיג את התוצאה הטובה ביותר ואת התוצאה שהשיג . אם התקבלה תוצאה טובה יותר , בקשו מן המשתמש לציין את שמו ועדכנו את שמו ואת התוצאה שהשיג . שאלה 3 . 20 הוסיפו לאתר המשחק ' נחש מה יצא לי ' סקר המציג לפני המשתמשים את מספר הגולשים שניחשו נכונה 0 עד 4 ניחושים . הוסיפו לapplication- חמש תכונות שכל אחת מהן מייצגת את מספר המשתמשים שניחשו נכון מספר מסוים של ניחושים – מ0- ניחושים נכונים ( כלומר , המשתמש לא ניחש אף מספר ) עד 4 ניחושים נכונים . בכל פעם שמשתמש מנחש מספר , עדכנו את המשתנה המתאים . להלן דוגמה לפלט : שאלה 3 . 21 ניתן להשתמש בעצם Application לעריכת סקרים , בהם אנו שואלים את המשתמשים על נושא מסוים . המשתמשים יכולים לבחור אחת מכמה תשובות אפשריות שמציג הסקר .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר