עמוד:128

אם המשתמש לחץ על כפתור שליחה , נאחזר את השם ששלח ונשמור בsession- בשם התכונה username ונוסיף למשתמש 2 נקודות במידה ושלח מחרוזת לא ריקה . } extraPoints = 2 ; if ( name ! = "") { session . setAttribute ( "userName" , name ); name = request . getParameter ( "userName" ); if ( session . getAttribute ( "userName" ) == null ) { { לאחר מכן , נזמן את הפונקציה calculatePoints לחישוב הניקוד ונוסיף את הניקוד החדש לניקוד המצטבר . כדי לחשב את הניקוד המצטבר , עלינו לאחזר את הניקוד ששמור בתכונה , userPoints להמיר את הערך למספר שלם ולהוסיף את הניקוד החדש . לסיום , עלינו לשמור את הערך החדש בתכונה . userPoints חישוב הניקוד לסבב הנוכחי points += Integer . parseInt ( session . getAttribute ( "userPoints" ) . toString ()); points = points + extraPoints ; points = calculatePoints ( request ) ; // עדכון הניקוד המצטבר session . setAttribute ( "userPoints" , points ); // לסיום נציג את הניקוד המצטבר למתשמש + "בהגרלה האחרונה זכית ב " + " < br />< br /> " ); out . print ( session . getAttribute ( "userName" ) + " נקודות : " + n 1 + " " + n 2 + " " + n 3 + " < br /> " ); session . getAttribute ( "userPoints" ) + " המספרים שהוגרלו out . print (" נציג את הדף המתוקן במלואו ( game 5 . jsp ) עם שינוי קל . בגרסה זו ובגרסאות הבאות של המשחק לא נפנה את השחקן לדף הבונוס לאחר צבירת ניקוד כלשהו . "http : // www . w 3 . org / TR / html 4 / loose . dtd" >

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר