עמוד:113

double calculatePoints ( int percentage ) { הגרל שלושה מספרים drawLots (); // נגרל ניקוד בסיסי baseNum = 1 + rand . nextInt ( 99 ); // קבע את הניקוד לפי אחוז ההימור ולפי הניקוד הבסיסי שהוגרל // האם שלושת המספרים זהים points = baseNum * ( 1 . 0 + percentage / 100 . 0 ); if (( n 1 == n 2 ) && ( n 2 == n 3 )) // ? } return points ; points = baseNum * ( 1 . 0 - percentage / 100 . 0 ); else שימו לב כיצד שימוש בפונקציות מקל את תהליך העדכון של התכנית . כדי לכתוב גרסה חדשה של המשחק , עלינו להוסיף פונקציה שמטפלת באחזור אחוז ההימור , בעדכון הפונקציה calculatePoints לחישוב הניקוד והתסריט שנכתב בחלק הביצועי . הפונקציה שיוצרת מספרים אקראיים אינה משתנה . שאלה 3 . 8 שנו את הקובץ – game 2 b . jsp הוסיפו לטופס שדה לשליחת אחוז ההימור ; לאחר מכן בדקו אם חישוב הניקוד נעשה כהלכה . לשם כך , הדפיסו את הניקוד הבסיסי שיוגרל ואת הניקוד הסופי שיתקבל לאחר שימוש באחוז ההימור . שמרו קובץ זה בשם . game 2 c . jsp שאלה 3 . 9 תכננו דף שרת שמקבל מלקוח את פרטי ההזמנה של מנת פיצה . כאשר השרת מקבל את הבקשה , הוא מחשב מהו המחיר לתשלום ושולח ללקוח את המחיר ואת נתוני הפיצה שהוזמנה . תכננו טופס שבאמצעותו הלקוח יכול להזמין מנת פיצה . הטופס יכלול שדות לקליטת הנתונים האלה : שם המשתמש

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר