עמוד:112

להלן השינויים שיש להכניס בתכנית . game 2 b . jsp תחילה נתאר את התסריט שיש לכלול בחלק העיצובי : { if ( request . getParameter ( "send" ) ! = null ) אחזור מחרוזת המכילה את ערך ההימור ששלח המשתמש String paramString = request . getParameter ( "betPercentage" ); // פונקציה הממירה מחרוזת למספר שלם int percentage = getBetPercentage ( paramString ); // חישוב הניקוד על פי ההגרלה ואחוז ההימור : " + n 1 + " " + n 2 + " " + n 3 + " < br /> " ); double point = calculatePoints ( percentage ); // המספרים שהוגרלו " + baseNum ); out . print (" אחוז ההימור הבסיסי הוא " ); out . print (" נקודות " + point + " בהגרלה האחרונה זכית ב out . print ( " { כעת נתאר את השינויים בחלק הבקרה . תחילה נכתוב פונקציה חדשה בשם , getBetPercentage שמטפלת בהמרת המחרוזת , המציינת את אחוז ההימור , ששלח המשתמש בבקשת , HTTP למספר שלם . הפונקציה מקבלת פרמטר מטיפוס מחרוזת ששלח המשתמש ומחזירה את מספר מטיפוס שלם המציין את ערך ההימור . int getBetPercentage ( String paramString ) { אחוז ההימור } catch ( Exception e ) { betPercentage = Integer . parseInt ( paramString ); try { int betPercentage = 0 ; // אם המשתמש לא הכניס אחוז הימור אז הוא return 0 ; // 0 } return betPercentage ; } כעת נשנה את הפונקציה calculatePoints כך שתחשב את הניקוד המתקבל על פי כללי המשחק החדשים . הפונקציה תקבל כפרמטר מספר שלם המציין את ערך ההימור ששלח המשתמש ההימור ותחשב את הניקוד בהתאם למספרים שהוגרלו ולאחוז ההימור . הפונקציה מחזירה ערך מטיפוס ממשי ( double ) שהוא הניקוד שחושב . המשתנה baseNum מאחסן את הניקוד הבסיסי :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר