עמוד:103

כדי לממש דרישה זו , נוסיף לטופס כפתורי רדיו ( שאותם הצגנו בפרק . ( 2 כפתורי הרדיו מאפשרים לבחור בערך אחד מבין כמה ערכים ; במקרה שלנו , כל ערך מייצג שיטת ניקוד מסוימת . נשתמש בכפתורי הרדיו כדי לאפשר למשתמש לבחור את שיטת הניקוד . < input type = "radio" name = "group 1 " value = " 1 " checked / > < br /> ראשונה < input type = "radio" name = "group 1 " value = " 2 " /> < br /> שנייה < input type = "radio" name = "group 1 " value = " 3 " /> < br /> שלישית נסמן את האפשרות הראשונה כבררת המחדל . שאלה 3 . 5 האם אפשר להחליף את כפתורי הרדיו בתיבות סימון כדי לבחור את שיטת הניקוד של המשחק ? נמקו את תשובתכם . שימו לב , המחרוזות " 2 " , " 1 " או " 3 " מייצגות את שיטת הניקוד של המשחק . שימוש במחרוזות היא הדרך הנוחה ביותר לעיבוד המידע הזה משום שהנתונים שנשלחים מהלקוח לשרת הם מהטיפוס מחרוזת . בדוגמה שלנו , הערכים " 2 " , " 1 " ו " 3 " - מייצגים את שיטות הניקוד הראשונה , השנייה והשלישית , בהתאמה . כעת , נשנה את הפונקציה של חישוב הניקוד . calculatePoints - לאחר שנגריל שלושה מספרים ( בעזרת הפונקציה ( drawLots נחשב את הניקוד בהתאם לשיטת הניקוד שבחר המשתמש . שימו לב , השינויים שבצענו בפונקציה זו מודגשים על ידי הרקע האפור : if ( n 1 == n 2 && n 2 == n 3 ) n 1 = 6 ; drawLots (); int points = 0 ; int calculate Points ( String name ) { else if ( n 1 > 5 && level . equals (" 2 " )) { } points = 50 ; if ( n 1 == 7 && level . equals ( " 1 " )) {

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר