עמוד:4

מהלך ההוראה של היחידה לדבר עברית - למורה - 5 לתלמידים 7 יצירת מילים על ידי הוספת מוספיות הקטנה - למורה - 11 לתלמידים 13 יצירת מילים על ידי הרכבת מילים ( הלחם ) - למורה - 14 לתלמידים 16 יצירת מילים על ידי יציקת שורש למשקל - למורה - 18 לתלמידים 21 הצעה לפעילות סיכום 24 הדגשים בתחום החינוך הלשוני הבנת תהליכי יצירתן של מילים חדשות : א . הוספת סיומות ( סיומת ההקטנה ) ב . הלחמים ג . יציקת שורשים למשקלים המלצות לקריאה נוספת ( למורים ) מי פרץ את הלשון לשדים ולמלאכי חבלה ? ביאליק נגד אליעזר בן יהודה , שמואל אבנרי , "הארץ 17 , " בדצמבר . 2010 http : // www . haaretz . co . il / hasite / spages / 1204355 . html אליעזר בן יהודה ותחיית הדיבור העברי , ראובן סיוון , לשוננו לעם , מחזור כ"ד , קונטרס ג-ד , האקדמיה ללשון עברית , ירושלים , תשל"ג . רשרוש הגחלילית וצרחת השלדג - חידושי הלשון של ח"נ ביאליק , רוביק רוזנטל , עת-מול , עיתון לתולדות ארץ ישראל ועם ישראל , גיליון 214 ( עברית , ( דצמבר . 2010

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר