עמוד:175

פעיליות להערכה ולסכום 1 כותבים ספור א . בחרו חיה אחת מן השער ( עמוד . ( 154 ב . כתבו ב8-6– שורות ספור דמיוני על החיה שבתמונה : מה קרה לה ? איך היא הגיעה לכאן ? השתמשו בפעלים בזמן עבר . ג . העזרו במלים מצידה לדרך . ד . הוסיפו בטויי זמן , כגון : פעם , לפני ... שנים / חדשים / ימים , אתמול . ה . הוסיפו גם מלות קשור ( ראו בעמוד . ( 106 2 כותבים תכניות לעתיד א . כתבו ב4-3– שורות את התכניות של החיה שבחרתם בפעילות הקודמת . מה היא תעשה בעתיד ? השתמשו בפעלים בזמן עתיד . ב . העזרו במלים מצידה לדרך . ג . הוסיפו בטויי זמן , כגון : בעתיד , בעוד .... שנים / חדשים / ימים , מחר . ד . הוסיפו גם מלות קשור ( ראו בעמוד . ( 106 3 עורכים ראיון א . עבדו בזוגות . הכינו ראיון ובו 6 שאלות בנושא : הקשר שלי לחיות . ב . ראינו את בני הזוג , וכתבו את תשובותיהם . ג . התחלפו בתפקידים . בני הזוג יראינו אתכם . ד . הציגו בעל פה את הראיון שלכם בכתה . חיות בעלי–חיים ספארי גן חיות שמורה קרקס כלובים פנת חי חיות בית חיות בר חיות מחמד חיות בקרקס וטרינר זכיות חפשי אוהב עובד שומר לטפל ב -...טפול ללטף-לטוף לנקות-נקיון לגדל-גדול להאכיל אכל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר