עמוד:174

7 משנים זמנים א . בחרו 4 משפטים מהפעילות הקודמת , וכתבו אותם בזמן עבר . שימו לב : אל תשנו את הגוף של הפעלים . ב . בחרו 4 משפטים , וכתבו אותם בזמן הוה . 8 מספרים בזמנים השונים ספרו על יוחאי . העזרו בפעלים שלמטה בזמנים השונים . א . מה הוא עשה בעבר ? בעבר , כאשר יוחאי היה ילד קטן , הוא חיות . הוא להיות קרוב לחיות . הוא שהוא צריך להתנדב לספארי . ב . מה הוא עושה בהוה ? עכשו יוחאי בספארי . הוא את פנת החי , הוא את החיות , הוא בחיות פצועות או חולות ו אותן לבית חולים . יוחאי גם למבקרים איך להתנהג עם החיות . ג . מה הוא יעשה בעתיד ? בעתיד יוחאי לאפריקה , ו בשמורות הטבע . אולי הוא בחיות הבר של אחת השמורות . פעלים בעבר : הרגיש , אהב , רצה פעלים בהוה : עובד , מאכיל , מסביר , מטפל , מנקה , לוקח פעלים בעתיד : יטפל , יטיל , יסע 9 מכינים כרזה בנושא "זכיות לחיות" הכינו כרזה לארגון השומר על זכיות לחיות . תוכלו לעצב על בריסטול או במחשב . א . נסחו ססמה - משפט קולע ומושך . תוכלו להשתמש בחרוזים . ב . שלבו ציור או תמונה של בעל–חיים , והוסיפו לתמונה הסבר מתאים . ג . הציגו לכתה את הכרזה שלכם . ב"כרזות" ( בטור הימני ) תוכלו לראות דוגמות לכרזות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר