עמוד:162

3 מבינים את הראיון שוחחו בכתה על השאלות : . 1 לשם מה יוחאי עובד בספארי ? . 2 מה הם התפקידים של יוחאי בספארי ? . 3 אילו עבדות מענינות יוחאי למד על החיות בספארי ? . 4 אלו ראיתם אורחים נותנים פתות לחיות , מה הייתם אומרים להם ? בספארי החיות ,... לכן אסור ל / ... לא רצוי ל / ... ממלץ לא ל . 5 ... מהו החלום של יוחאי ? 4 כותבים על הראיון כתבו במחברת את התשובות לשאלות בפעילות הקודמת . 5 מראינים עבדו בזוגות . אחד יהיה מראין , ויקרא את השאלות מתוך הראיון בעמודים . 161-160 השני - יהיה יוחאי ויענה בעל–פה , באפן חפשי . 6 כותבים מכתב אישי מה דעתכם על ההתנדבות של יוחאי בספארי ? כתבו לו מכתב אישי , וספרו לו מה אתם חושבים על כך . 7 ספארי במלון א . ממה צמחה המלה ספארי ? ב . יוחאי הוא מתנדב בספארי . המשפט מתאים לפרוש 1 או ? 2 ספארי שם , ז' מן הערבית "ספר" = ( ??? ) לנסע . . 1 מסע ציד – עשינו ספארי באפריקה . ) . 2 בישראל ) - מרכז גדול של חיות , שנמצאות בשטחים פתוחים . בקרנו בספארי , והאכלנו גמלים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר