עמוד:153

פעיליות להערכה ולסכום 1 משלימים קטע השלימו את הקטע . בחרו את המלים המתאימות . הכתה שלנו נסעה ( לטיל / להגיע ) בצפון . כאשר הגענו ל ( חומה / עיר ) חיפה , התחלנו ב ( בקור / ספור ) במוזאון היפני . המוזאון היפני קטן ו ( כבוד / מיחד , ( ולכן הוא ( מצא חן בעיני / עתיק . ( עצרנו במקום גבוה , כדי להסתכל על הנוף . בחוף הים של חיפה יש ( נמל / מבנה ) גדול , שאניות עוגנות בו . האניות מגיעות מ ( חו"ל / עכו , ( ומביאות סחורות וגם ( תירים / דיגים ) שבאים לבקר בארץ . 2 אומרים משפטים א . בדקו אם אתם יודעים את הפרוש של המלים בצידה לדרך . ב . עבדו בזוגות : תלמיד אחד יבחר 5 מלים , ובן הזוג יאמר משפט לכל מלה . ג . התחלפו בתפקידים . 3 בנין הפעיל . 1 הילדים ( ק–ש–ב , עבר ) לספור שקרא השחקן . . 2 המדריכה ( ס–ב–ר , הוה ) למטילים על העתיקות . . 3 המטילים ( מ–ש–כ , עבר ) בדרך לצפון . . 4 כדאי שאתם ( ד–ל–ק , עתיד ) את האור בחדר . . 5 ראנין ושירין ( ת–ח–ל , עתיד ) ללמד בבית–ספר בחו"ל . . 6 אם אשכח להתקשר , את ( ז–כ–ר , עתיד ) לי . תמונה לטיל-טיול לבקר-בקור לנסע-נסיעה עיר שוק חומה נמל עתיק עתיקות דיגים חוף הים מצא חן בעיני מיחד תירים חו"ל אתר צפון דרום מרכז יתרון ארגון כבוד סמל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר