עמוד:122

5 משוים את הקטע לתמונה א . התבוננו שוב בתמונה שבשער . ב . העתיקו מהפעילות הקודמת את העבדות שאפשר לראות אותן בתמונה . 6 כותבים שאלות על הרקפת א . חפשו בקטע 3 עבדות , שאפשר לשאל עליהן את השאלה למה . ? ב . כתבו על הרקפת 3 שאלות , שפותחות במלות השאלה : למה ? מדוע ? מאיזו סבה . ? דגמה : למה לרקפת יש פרחים לבנים , ורדים , או סגלים ? ג . כתבו 4 שאלות נוספות . התחילו במלות השאלה : איזה ? כמה ? היכן ? מתי . ? דגמה : איזה צבע יש לרקפת ? 7 שם התאר בקטע בעמוד 120 יש הרבה שמות תאר ( כגון : לבנים , ורדים , ( כי הקטע מתאר את הרקפת . א . לפניכם צרופים : שם עצם ושם תאר . העתיקו אותם למחברת , וסמנו בהם את שם התאר . צרופים : שם עצם ושם תאר . 1 פרחים לבנים . 2 פרחים ורדים . 3 פרחים סגלים . 4 פרחים מכרים . 5 פרחים כפופים . 6 פרחים הפוכים . 7 עלים ירקים . 8 עלים מקשטים ב . הצרופים כתובים ברבים . כתבו אותם ביחיד . דגמה : פרחים לבנים - פרח לבן ג . כתבו ברבים את הצרופים האלה : . 1 פרח נפוץ . 2 צמח מוגן ד . בחרו 5 צרופים מלמעלה , הוסיפו להם את ה' הידוע , ושבצו אותם במשפט . דגמה : ראיתי בשדה את הפרחים הלבנים . ה . פרחי בר , פרחי גנה - מה ההבדל בין צרופים אלה לצרופים בסעיף א ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר