עמוד:96

4 מטים את מלות היחס על , אל א . לפניכם הנטיות של מלות היחס על , אל . קראו אותן בקול , ושימו לב לנקוד . ב . העתיקו את הנטיות אל המחברת , וסמנו בכל נטיה את הסופיות . למשל : עליו , עליכן . ג . . 1 בואו עלי / אלי אחרי הלימודים . . 2 שלחנו את הספר אליכם / עליכם . . 3 שמעתי אליך / עליך דברים טובים . . 4 כתבנו עליו / אליו ספור . 5 מנחשים את מלת היחס משחק נחוש בקבוצות : א . קראו בקול את המשפטים , שכתבתם בפעילות הקודמת בלי מלות היחס , ואחרים ינחשו מה כתבתם . ב . תוכלו לתת רמז על מלת היחס . דגמה : קניתי לכם מתנה . רמז : ל + אתם 6 משלימים משפטים א . לפניכם 4 קבוצות של משפטים . בכל קבוצה השלימו את מלות היחס לפי המשפט הראשון . ב . נקדו ( אם צריך , ( וקראו בקול . . 1 א . את עזרת לי , ואני מודה לך . ב . אתה עזרת לי , ואני מודה . ג . הוא עזר לי , ואני מודה . ד . היא עזרה לנו , ואנחנו מודים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר