עמוד:129

26 סרטטו את הסקיצה של גרף הפונקציה וכתבו את תחום העלייה ואת תחום הירידה שלה . | j ) x ( = 1 ) x + 2 () x + 10 ( ה | g ) x ( = -x ) x + 6 ( ג | f ) x ( = 2 ) x - 3 () 8 - x ( א | m ) x ( = -5 ) x + 1 () 2 - x ( 2 ו | k ) x ( = 3 ) x + 2 () 6 - x ( ד | h ) x ( = -x 2 ב 27 בכל סעיף : 1 סרטטו מערכת צירים וסמנו בה את הנקודות האלה : 2 ) 6 , 8 ( ) 1 , 2 ( סרטטו גרף שעובר דרך שתי הנקודות לפי האפיונים הנתונים . אם אי–אפשר , הסבירו מדוע . א . הפונקציה עולה ב . הפונקציה יורדת ג . הפונקציה עולה ד . הפונקציה יורדת ואחר כך יורדת ואחר כך עולה 1 28 בכל סעיף נתון בצורה גרפית תחום העלייה של פונקציה ריבועית . כתבו את תחום העלייה במילים ובצורה אלגברית . 2 סרטטו סקיצה של פרבולה מתאימה . 3 כתבו ביטוי היכול להתאים לפרבולה שסרטטתם . 1 29 בכל סעיף נתון בצורה גרפית תחום החיוביות או תחום השליליות של פונקציה . כתבו את התחום במילים ובצורה אלגברית . 2 סרטטו סקיצה של פרבולה מתאימה . 3 כתבו ביטוי היכול להתאים לפרבולה שסרטטתם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר