עמוד:77

100 היעזרו בפירוק לגורמים ופתרו את המשוואות . בדקו את הפתרונות . 101 פתרו את המשוואות . בדקו את הפתרונות . משימות לסיכום 102 כתבו ביטוי שווה–ערך ללא סוגריים ופשטו את הביטוי . 103 פרקו לגורמים . 104 א . הסבירו מה פירוש "לפרק ביטוי לגורמים . " ב . המורה ביקשה לפרק לגורמים את הביטוי . a + 2 a + 1 רון כתב : . a + 2 a + 1 = a ) a + 2 ( + 1 האם ביצע רון את המשימה ? הסבירו . ג . באילו דרכים למדתם לנסות לפרק לגורמים ביטוי אלגברי ? הדגימו פירוק לגורמים בכל דרך . 105 פתרו את המשוואות . 106 פרקו לגורמים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר