עמוד:18

בקבוצה : דנים : את מי מבעלי התפקידים ברשות בוחרים ואת מי לא ( חזרה לתרשים בעמוד הקודם ?( לשם מה בוחרים ? מי בוחר ? לשם מה צריך בכלל בחירות ? מתבוננים בעלילון וקוראים את הכתוב בבועות הדיבור . דנים בשאלה : במה שונה ההיגד של הילדה מימין מן ההיגדים של התלמידים האחרים ( היא שואלת והם עונים , נותנים דוגמאות שעונות לה על השאלה . ( שואלים : מהו נושא השיחה של הילדים ? באילו דרכים אפשר לפנות לרשות ולהשפיע על מה שקורה ביישוב ? מה הקשר בין נושא השיחה של הילדים בקומיקס לעניין הבחירות ביישוב ? ( אפשר להיעזר במשפט האחרון בטקסט , המסביר את הקשר בין שביעות הרצון של התושבים להצבעה שלהם בבחירות ( . מציגים לילדים בעיה מחיי היום יום שתבהיר את תפקיד הרשות , למשל : תארו לעצמכם שהפנסים ברחוב שלכם אינם נדלקים . אל מי הייתם פונים לטפל בעניין , ובאיזו דרך ? ( כמה אפשרויות הוצעו בבועות הדיבור בקומיקס ( .

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר