עמוד:8

הנחיות לעבודה בכיתה בהכנת השיעור כדאי לקרוא את מטרות השיעור ( בהקדמה לשיעור בספר לתלמיד ובמדריך למורה , ( ואת הטיפים המר ַ כזים את עיקר המושגים והמיומנויות הנלמדות . כדאי לשים לב אם בשיעור יש פעילות מדברים ומגלים – ואיזו הכנה היא מצריכה , האם יש להכין לקראתה ספרים או טקסטים וכדומה , ובאיזה פורום כדאי להפעילה ( אישי , זוגות , קבוצתי , מליאה . ( אוצר מילים – בכל טקסט המובא בספר מטופל גם אוצר המילים שבו , כלומר מילים וביטויים שנבחרו כמילים " קשות . " כדאי לברר בכיתה אם יש מילים נוספות שאינן מובנות לתלמידים , ולטפל גם בהן . פנקס המילים – כבר בהקדמה מוזמנים התלמידים לבנות פנקס מילים שיהיה מילון פרטי מצטבר . בפנקס יכתבו מילים , ביטויים , ניבים שלמדו במהלך הלימוד . ההפניה לפנקס נעשתה רק בפעילויות ראשונות . בהמשך כדאי להזכיר לתלמידים לכתוב את המילים שהכירו בפנקס .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר