עמוד:328

. 12 בכל קבוצת משפטים הודגשו פעלים שיש להם שורשים דומים . א . נתחו את הפעלים ( שורש , בניין . ( ב . לכל פועל הביאו פועל או שם עצם אחר מאותו השורש . דוגמה : תאירו - איו'ר , ' הפעיל ( הואר , אור , תאורה . ( . 1 תאירו בעזרת פנס . תארו את המקרה . אתם תא ? רו את הספר . . 2 כדאי להתלונן במשטרה . כדאי שתלונו בבית . . 3 כולם מבינים את ההוראות ? האם הרעיונות מובנים ? האם הרעיונות מבנים בהדרגה ? האם הרעיונות בנויים בהיגיון ? האם הרעיונות נבונים , לדעתכם ? . 4 היא מתגוררת ? בכרמיאל . v v ; יש להוסיף גבינה מגוררת . למה את גוררת את הרגל ? . 5 אני אגור בדירת חדר . החומר נאגר במחשב . . 6 יחד נמגר את האלימות . התבשיל נראה מגרה . לא יגךנו את האויב . . 7 הטובע רוב למציל את חייו . הקבלן ח » ב כסף לבנק . הוא חובב גלישה במים . מי מחבב את השיר ? . 8 נתחיל להתכונן לקיץ . הכיתה מת «? ת טיול . מי מכין את התכנית ? אתם מוכנים לעזור ? זה הפתרון הנכון . דרוש מתכנת לצוות המחשב . . 9 למה בכית ? למה הבכת אותנו ? . 10 הבגדים מתבלים במשך השנים . יהודים רבים מתבוללים בארה"ב . מתבלים את הפשטידה לפני האפייה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר