עמוד:10

משוב על מרכיבי הדיון תרבות הדיבור הוא / היא לוקח / ת את רשות הדיבור ומשתמש / ת בה הוא / היא מתפרץ / ת לדברי אחר הוא / היא מופסק / ת על ידי ילד אחר הוא / היא משתמש / ת במילים פוגעות איכות ההתדיינות הוא / היא מדבר / ת לעניין הוא / היא מנמק / ת את דבריו הוא / היא מביא / ה דוגמאות הוא / היא שואל / ת שאלה הוא / היא מתייחס / ת לדברים של ילד אחר הוא / היא תורם / ת רעיונות חדשים לדיון הוא / היא חוזר / ת על דברים שכבר נאמרו בלי להוסיף עליהם איכות השפה הוא / היא משתמש / ת באוצר מילים עשיר שמתאים לנושא הוא / היא משתמש / ת במשפטים תקינים הוא / היא מדבר / ת בקול רם וברור

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר