עמוד:5

מהלך ההוראה של הטקסט הכנה לקריאת הפרק 11 קריאת הפרק 13 גילוי משמעויות מפורשות וסמויות בפרק 13 הבחנה בשימוש ייחודי בפעלים לצורך הכרת הדמויות 15 הבחנה בשימוש ייחודי בתארים להעמקת ההיכרות עם הדמויות 16 כבוד המורה והמבוגר 17 בעקבות קריאת הפרק 18 קריאה בקול והמחזה 18 הצעה לפעילות סיכום 18 הבחנה במאפיינים תרבותיים באמצעות הלשון 18 כותבים מכתב או יומן 20 קטעים נוספים מהספר 20 הרהור על הידידות - קריאת הטקסט 22 קטע מתוך ההקדמה - קריאת הטקסט 24

ישראל. משרד החינוך


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר