עמוד:29

23 א . תארו מה אפשר לעשות ב2- פארקים או גינות ציבוריות , שאתם נוהגים לבקר בהם , בעזרת טבלה כדוגמת הטבלה הזאת : ב . הוסיפו תמונה או ציור של המקום שתיארתם . ג . המציאו רעיון לפארק מיוחד בשכונה שלכם . תארו אותו , וכדאי גם להוסיף ציור של הפארק או של פינה מיוחדת בו . 24 ערכו סקר בין ילדי הכיתה על ביעות הרצון שלהם ( כמה הם מרוצים ) מגינה ציבורית שקרובה לבית-הספר שלכם . כך תעשו את הסקר : א . הכינו טבלה כדוגמת הטבלה הזאת : ב . בקשו מ4- ילדים בבית-הספר להשתתף בסקר שלכם . ג . קראו לכל אחד מהם היגדים ( משפטים ) שמתארים את הגינה ( היעזרו בטבלה שלמעלה . ( ד . בקשו מהם לתת ציון לכל היגד מ1- עד -1 ) 3 הציון הכי נמוך , - 3 הכי גבוה . ( כתבו את הציונים בטבלה . ה . סכמו את הנקודות שקיבל כל היגד . ו . כתבו במילים את התוצאות של הסקר . ז . כתבו הצעות לשיפור הגינה . חשבו למי בעירייה כדאי להראות את תוצאות הסקר שלכם ואת ההצעה לשיפור .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר