עמוד:159

מה קודם ומה אדור כף בתכנית ? קראו את התכנית לנוסיבה על יד המדוךה . א . סמנו לןו כמו בדוגמה . ב . חשבו על הסדר של הךברים בתכנית . ג . כתבו מקזפרים בכל ? לפי הסדר שאתם בוחרים אבא של ניךה ינגן לם יספר יוסי , תמי וגל ? ה יקךאו הילדים וההורים יאכלו תמי תלמד הילדים יתנו לחנן יוסי : . ודניאל T •• יציגו הילדים ישחקו שיר מ ^ חיק על חנן . ממתקים - : - : 1 ותפוחי - •• אדמה . T T-: בגיטרה . T T . — בדיחות . ספר זכרונות . הצגה . TT — במשחקים : T : . I ריקוד חדש . עשיתם — מסיבה T ? : בכיתה T ? - או - בביתי - כתבו . . את /• התכנית T — !• של V המסיבה : — T מה קודם וכר י י תרגיל בהבנת הנקרא על השיחה התכגית למס 1 » ה על יד המדורה בעמוד . 158 התלמידים מסמנים קו בין חלקי המשפט המתאימים , ואחר כך ממספרים את המשפטים לפי הסדר שהם בחרו לפעולות במסיבה . אחרי שכל ילד מסמן את הסדר שקבע , אפשר לערוך הצבעה ולהחליט על סדר הפעולות שרוב הכיתה מציעה . חרלצת" אני : " התלמידים כותבים תכנית של מסיבה שהשתתפו בה או מסיבה שערכו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר