עמוד:158

התכנית T - : למסיבה - : T על - - יד המדורה r :- תמי : $ נחנו צריכות לחשו ב על התכנית למסיבה של חנן . גליה : אולי נכתוב שיר מצחיק על חנן ? תמי : נספר על ךברים מדחיקים שהוא עשה . את זום ת שהוא שם לטאה T T : בקלמר T : 1 של •? ? דניאל T •• ? גליה . כן , ודניאל היה "ברוגז" אתו . יוסי מ 1 זור לנו ללתוב את השיר . תמי : .- דניאל T ? אמר - T שהוא ? . : ויוסי יכינו T הצגה . TT - גליה : יופי . ומה עו ד נןגשה ? תמי : . - אני . _ . יכולה T . ללמד - : •? את ? „• כולם T ריקוד 1- חדש . T T רם T יכול T לספר ו בדיחות : , ' : ואפשר T : v גם - לשחק : - : I במשחקים T : . I - גליה : T ? תהיה . : ? לנו T גם מוסיקה ? IT - - : > p / 7 כן , אבא של נירה ינגן , ואנחנו נשיר אתו . גליה " : T ' ומתי — T ניתן : I " לחנן ITT את המתנה — ? TT גליה : בסוף המסיבה , אחרי קזנאכל תפוחי אךמה וממתקים , ניתן לחנן את ס 5 ר . דו התכנית למסיבה על יד המדורה : התלמידים קוראים את השיחה . אחר כך אפשר לחלק לתלמידים תפקידים ו תמי , גליה , יוסי , רם , דניאל , אבא של נירה , חנן , רותי והורים אחרים . כל ילד או אב שמוזכר בשיחה אומר משפט על תפקידו במסיבה ( משתמשים ב יכול / יכולה . ( למשל . אני ויוסי יכולים להכין הצגה . אפשר לומר משפטים אלה גם בגוף ראשון עתיד : אני ויוסי נכין הצגה . קומיקס : אפשר להמחיז את תמי שנותנת פקודות לכולם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר