עמוד:149

איף עושים נזדוךה ? מחפשים ? ; - : מקום T I T רחוק I מבתים ? T ומעצים . בוחרים מקום בלי קוצים . אוקזפים קרשים הגנפים יבשים ומביאים : י אותם T למקום I T — של v המדורה . T : — שמים # בנים גדולות מסביב לקרשים . שמים מךות בין הקרשים ומךליקים את המדוךה . שומרים על האש כל הזמן . קךאו את איף עושים מדורה . הקזתכלו בטבלה וכתבו איף אנלזנו נ $ 7 שה מדורה ? שאלו חברים בכיתה - . חליתם פעם במדוךה של ל"ג בעומר ? מה ןגשילנם ? איך עושים מדורה : ! המורה מקנה את המלים החדשות בעזרת הציורים . את הצירוף רחוק מ ... כדאי להקנות בהמחשה . אפשר לשאול שאלות נוספות ! כדאי לעשות מדורה ! מה מביאים למקום של המדורה ? למה שמים אבנים גדולות מסביב לקרשים ! ( התשובות לא נמצאות בטקסט . ( כתבו : איך נעשה מדורה : ? בעזרת הטבלה הופכים את המשפטים הסתמיים שבראש העמוד לעתיד , גוף ראשון רבים . שאלו חברים בכיתה : כדאי לברר תחילה אם המושג ל"ג בעומר ידוע . בתשובותיהם ישתמשו התלמידים באוצר המלים שבקטע ויוסיפו מלים אחרות שהם מכירים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר