עמוד:136

מחר T T יקז יוים ספורט : רם : דניאל , לש לי משחק חךש . אתה יכול לבוא אלי היום ? דניאל T : " לא . אני : ה 1 לך 1 " למגרש - . T : אני : צריף r : I להתאמן -: •• : I בריצה . T ךם : אוף , מתי כבר תגמור להתאמן ? אף פעם אין לף זמן לשלוק אתי . דניאל T •• : מחר T T יש יום ספורט : : בבית 1 * י הספר — •? . v אתה T ™ זוכר ? ךם : בטח # אני זוכר . אז מתי תלוזור הבלתה היום ? דניאל : אני לא יודע , אולי אני אלתור מאוחר מאוד . רם : T למה ? T T דניאל T : ? ' כי גם ~ נירה T ? באה T T למגרש T ! * — היום , ואולי אני א ^ זויר לה לדזןזאמן בקפיצה לגובה . ךם : אוף , סבל שלש יום קזפוךט מרור . כתבו 3 §> חנו יוךעים ^ או ^) נחנו לא יויךעים . מתי דניאל לחזור הבלתה . שיש יום קזפוךט בבית הספר . מי עוזר לניךה לדזתאמן . איפה ךנלאל וניךה מתאמנים . איזה משחק חדש קיבל ךם . מה T רם T חושב על - יום ספורט . ; : כמה שעות ךנלאל מתאמן . מחר יש יום ספורט : התלמידים קוראים את השיחה וממחיזים אותה . כתבו אנחנו יודעים ןכר . התלמידים משלימים את החסר לפי השיחה מחר > ש יום ספורט ובודקים את עצמם מעבר לדף . כדאי לבקש מהתלמידים לקרוא מהשיחה את המשפט , שלפיו בחרו את תשובתם . למשל : אגחנו יודעים מה רם חושג על יום ס 0 ורט , כי הוא אמי שחבל שיש יום ספורט .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר