עמוד:133

כתבו * נת המלה החסרה : אתמול : v הרופאה T : T בדקה n # IT : T הילדים מכיתה דו . היום הרופאה בודקת את הללדים מכיתה ד . 2 מהר T T הרופאה T I T את הילדים מכיתה דג . # תמול גמךנו ללמוד בעזעה . 12 : 00 היום : - אנחנו : גומרים ? ; ללמוד בעזעה . 00 2 ו . מחר . ללמוד בעזעה . 1 : 00 nj 7 D 9 rr 3 u ^ n יוסי עוזר לי . אתמול בהפסלןה ניךה עזיה לי . מדור בהפסקה רונן לי . כתבו את חמלה החסרה : בשלושת התרגילים חסר הפועל בעתיד . התלמידים קוראים ומשלימים את הפועל החסר . תרגול בעל-פח : המורה אומר משפט בהווה , תלמיד א' אומר את המשפט בעבר , ותלמיד ב' אומר את המשפט בעתיד . הקפידו להשתמש רק בפעלים במשקל אפעול : לכתוב , לרקוד , לבדוק , לתפוס , לשבוי , לשמור , לפגוש , לגמור , לזרוק , לקפוץ , לזכור .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר