עמוד:106

fo רם גליה : מה ךם ? כואבת לף היד ? עכשו לא . רק בלילה היד כו א ^ ת לי . אפשר לכתוב את השם עזלי על הגבס ךם : כן . על הגבס לש הרבה מק 1 ם ; כל הילדים יבולים לכתוב את השמות .. - שלהם T v /• . גל ^ ה : מזל ^ זהגבס שלף על יד ימין , עכשו אתה לא יכול לעשות שיעורים . ךם : אבל אני כותב ביד שמאל ... כתבו כן או לא הללךים מבקרים את דניאל לרם כואבת היד T - כל T היום וכל הלילה . תמי רוצה לכתוב את השם שלה על הגבס של ךם . רם T T יכול לעשות - ; - שיעורים ? גם - עכשו T : - הפתק של יוסי : אפשר לשאול : איפה רם , בבית או בבית חולים ן איפה יש פתק ן מי 3 תב את הפתק ! מתי אפשר לבקר את רם ! אצל ר : 0 התלמידים קוראים את השיחה , כותבים כן או לא ליד כל משפט ובודקים את עצמם מעבר לדף . שאלת תוכן בעל פה : למה רם יכול לעשות שיעורים גם עכשיו ז המחזה : אפשר להמחיז את השיחה בין הילדים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר