עמוד:86

לשים כתבו ; אני , אתה ... לרוץ צבעו את השעוין בציור : לשים ( נטיית העבר ) י כדאי להוסיף מלות זמן ו היום ואתמול . למשל 1 היום אני שם בילקוט מחברת חשבון . אתמול שמתי בילקוט מחברת עברית . וכוי . אני , אתה : התלמידים כותבים את שמות הגוף המתאימים . תרגול העבר : יש לתרגל את הפעלים במשפטים בעלי תוכן . בשלב ראשון תרגול כל גוף בנפרד בעזרת המרות : המורה.- רצתי לכיתה . תלמיד ? רצתי לכיתה . המורה י לחצר . תלמיד ? רצתי לחצר . המורה ; לגינה . וכוי . אחר כך בגוף שני י המורה ואחריו תלמיד : שרת במסיבה . המורה ו בבית . תלמיד > שרת בבית . המורה ! בשיעור . וכוי .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר